Een tipje van de sluier
Wie en wat je bereikt hangt sterk af van hoe je communiceert. De manier waarop heeft vaak meer impact dan wát je zegt. Waarom verloopt het gesprek met die ene collega altijd zo stroef? Hoe kun je de ander kritiek geven op een manier die voor hem of haar zelf ook prettig is? Hoe kun je je ideeën beter presenteren, mensen laten luisteren naar je voorstellen? Hoe kun je zorgen dat je goed overkomt bij ál je cliënten, leerlingen, patiënten? Hoe kun je problemen bij een ander herkennen als communicatiestijlproblemen en hem er mee helpen? Waarom walst hij of zij altijd over iedereen heen en hoe kan ik daarmee omgaan? Altijd die tegenstand als we een verandering invoeren, hoe krijg ik ze nou op een snelle manier gemotiveerd?
Het antwoord op deze en veel meer vragen komt uitgebreid aan bod in de training Communicatie en Sociale Gedragsstijlen. Tijdens deze introductieworkshop lichten we vast een tipje van de sluier op en maak je kennis met de ongekende mogelijkheden van communicatiestijlen.
Laat je inspireren
Ga met waardevolle informatie naar huis. Behalve een introductie in de communicatiestijlen leer je een nieuw communicatie-instrument dat werkt om misverstanden en irritaties te voorkómen. We gaan hier tijdens de workshop direct mee oefenen! Neem vooral je collega's, vrienden of familie mee, zodat je naderhand gemakkelijk kunt napraten. De introductieworkshop is interactief en wordt aangevuld met verhalen uit jarenlange praktijkervaring, zowel zakelijk, als coach en privé.